ZNP

ZNP – HARMONOGRAM SZKOLEŃ – rekrutacja

 

Przedstawiamy harmonogram realizacji szkoleń na najbliższe miesiące w ramach projektu: „Dialog PLUS – wzmocnienie potencjału partnerów społecznych w procesie monitorowania i stanowienia prawa”, FERS.04.03-IP.06-001/23.

Rekrutacja odbywa się na podstawie wypełnionego zgłoszenia, które można przesłać mailem (na adres:owasik@znp.edu.pl), listownie lub dostarczyć osobiście do Biura projektu w Warszawie, ul. Smulikowskiego 6/8, pokój 115 ( w godzinach 8-15.30 w dni robocze) lub po wcześniejszym umówieniu poza wskazanymi dniami i godzinami.

Wszystkie miejsca szkolenia są dostępne architektonicznie (dostępne wejście do budynku/sali szkoleniowej, przystosowana toaleta, korytarze wolne od barier). W ramach projektu odpowiadamy także na inne specjalne potrzeby uczestniczek/uczestników m.in. w zakresie wyżywienia, tłumaczenia np. na język migowy i inne zgłoszone.

Projekt realizujemy z poszanowaniem standardów dostępności dla polityki spójności, ujętych w Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji,
w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz w zakresie realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 (dalej nazywane także wytycznymi równościowymi).

Działania w projekcie respektują także zasadę DNSH (“nie czyń znaczącej szkody”) i zobowiązują nas m.in. do eliminacji plastiku ( woda w szklanych butelkach, brak jednorazowych sztućców i inne) i dbałości o środowisko naturalne.

ANKIETA – ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:

https://znp.edu.pl/assets/uploads/2025/01/Zalacznik-nr-1-Ankieta-zgloszenia.docx

REGULAMIN UCZESTNICTWA W PROJEKCIE:

https://znp.edu.pl/assets/uploads/2025/01/Regulamin-rekrutacji-i-uczestnictwa-w-projekcie-ZNP_01.10.24.docx

Temat szkolenia: „Mobbing i dyskryminacja – podstawy prawne – 1 DZIEŃ. Mobbing i dyskryminacja – case study – 2 DZIEŃ .”

Kraków – 8-9.02.2025 r. (rekrutacja zamknięta, brak wolnych miejsc)

Miejsce szkolenia: Hotel Swing

ul. Dobrego Pasterza 124, 31-416 Kraków

8 lutego 2025 r. – 1. dzień szkolenia

12.00 – 13.30 – 1 sesja

13.30- 14.30 – obiad i zakwaterowanie

14.30-16.00 – 2 sesja

przerwa kawowa

16.15- 17.45 – 3 sesja

18.30 – kolacja w hotelu ( dla osób korzystających z noclegu)

Przewidywana liczba uczestników ( 25 osób)

9 lutego 2025 r. – 2. dzień szkolenia

08-.30-10.00 – 1 sesja

przerwa kawowa

10.15-11.45 – 2 sesja

przerwa kawowa

12.00- 13.30 – 3 sesja

13.30- 14.30 – obiad

Białystok 22-23.02.2025 r. ( rekrutacja otwarta)

Miejsce szkolenia:

Hotel Branicki

ul. Zamenhofa 25
15-435 Białystok

„Mobbing i dyskryminacja – podstawy prawne – 1 DZIEŃ. Mobbing i dyskryminacja – case study – 2 DZIEŃ .”

22 lutego 2025 r. – 1. dzień szkolenia

12.00 – 13.30 – 1. sesja

13.30- 14.30 – obiad i zakwaterowanie

14.30-16.00 – 2. sesja

przerwa kawowa

16.15- 17.45 – 3. sesja

18.30 – kolacja w hotelu ( dla osób korzystających z noclegu)

23 lutego 2025 r. – 2. dzień szkolenia

8-.30-10.00 – 1. sesja

przerwa kawowa

10.15-11.45 – 2. sesja

przerwa kawowa

12.00- 13.30 – 3. sesja

13.30- 14.30 – obiad

Przewidywana liczba uczestników ( 25 osób)

Poznań 8-9.03.2025 r. ( rekrutacja otwarta)

Miejsce szkolenia:

Hotel Lor

ul. Władysława Węgorka 20
60-318 Poznań

„Mobbing i dyskryminacja – podstawy prawne – 1 DZIEŃ. Mobbing i dyskryminacja – case study – 2 DZIEŃ .”

8 marca 2025 r. – 1. dzień szkolenia

12.00 – 13.30 – 1. sesja

13.30- 14.30 – obiad i zakwaterowanie

14.30-16.00 – 2. sesja

przerwa kawowa

16.15- 17.45 – 3. sesja

18.30 – kolacja w hotelu ( dla osób korzystających z noclegu)

9 marca 2025 r. – 2. dzień szkolenia

8-.30-10.00 – 1. sesja

przerwa kawowa

10.15-11.45 – 2. sesja

przerwa kawowa

12.00- 13.30 – 3. sesja

13.30- 14.30 – obiad

Przewidywana liczba uczestników ( 25 osób)

O PROJEKCIE:

Ogólnopolskie Porozumienie Związków Zawodowych w partnerstwie ze Związkiem Nauczycielstwa Polskiego oraz Konfederacją Związków Zawodowych Górnictwa w Polsce

Realizują projekt:

Dialog PLUS – wzmocnienie potencjału partnerów społecznych w procesie monitorowania i stanowienia prawa

Okres realizacji projektu 01.03.2024r. – 31.10.2026r.

Wartość projektu:

4 669 747,50 zł

Dofinansowanie ze środków europejskich:

3 853 475,63 zł

Dofinansowanie z dotacji celowej:

676 176,37 zł

Celem projektu jest wzmocnienie potencjału partnerów społecznych w procesie monitorowania i stanowienia prawa. Ma on służyć wzmocnieniu potencjału instytucjonalnego i eksperckiego, związanego z uczestnictwem organizacji związkowych w procesach stanowienia oraz monitorowania prawa i polityk publicznych w szczególności w zakresie zatrudnienia, warunków pracy i płacy, tak aby móc prognozować np. skutki jego zmian. Dzięki uczestnictwu w projekcie będzie możliwa aktualizacja wiedzy w zakresie prawa określającego zasady funkcjonowania poszczególnych branż, które często ulega zmianie. Funkcje związkowe podlegają kadencyjności, co wymaga od organizacji związkowych planowania procesu szkolenia także dla nowych osób.

 

Projekt będzie wspierał uczestniczki i uczestników projektu poprzez realizację szkoleń z zakresu prawa i umiejętności miękkich, webinaria, konferencje, konwersatoria i doradztwo zgodnie z wcześniej zidentyfikowanymi potrzebami. Działania uzupełni wydanie przewodnika dla członków związków zawodowych. Ważnym elementem projektu będą konferencje naukowe, które umożliwią szeroką wymianę doświadczeń i będą okazją do wysłuchania ekspertów i ekspertek w obszarach objętych projektem. Ze względu na duże zróżnicowanie grup docelowych każda część będzie realizowana odrębnie przez Partnerów projektu, odpowiadając na inne potrzeby branży edukacyjnej, przemysłowej i górniczej. W branży górniczej z uwagi na zdiagnozowane potrzeby i skuteczność tych form będzie realizowane doradztwo, szkolenia i konwersatoria, m.in. w zakresie wykorzystania IT, programów, form cyfrowych w konsultacjach i monitorowaniu prawa.

Grupę docelową w projekcie stanowią przedstawiciele i przedstawicielki partnerów społecznych należących do co najmniej 19 organizacji branżowych zrzeszonych w OPZZ. Wsparciem zostanie objętych co najmniej 367 kobiet i 365 mężczyzn. Łącznie 732 osoby.

Planowane wskaźniki produktu Projektu to:

Planowane wskaźniki rezultatu Projektu to:

Jeśli istnieje podejrzenie o niezgodności Projektu lub działań Beneficjenta z Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1169, z późn. zm.), zwanej dalej „KPON” istnieje możliwość zgłoszenia tego do Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej . Sygnały, zgłoszenia lub skargi dotyczące wystąpienia niezgodności projektów FERS z postanowieniami KPON mogą przekazywać osoby fizyczne (uczestnicy projektów lub ich pełnomocnicy i przedstawiciele), instytucje uczestniczące we wdrażaniu funduszy Unii Europejskiej, strona społeczna (stowarzyszenia, fundacje), za pomocą (w każdym poniższym przypadku uznaje się zgłoszenie za przekazane w formie pisemnej):

1) poczty tradycyjnej – w formie listownej na adres ministerstwa: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa lub Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa,

2) skrzynki nadawczej e-puap Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej lub Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

#FunduszeUE lub #FunduszeEuropejskie

 

Podziel się na: