Pani minister, ile publicznych pieniędzy wydała Pani na reklamę?

Zwracamy się do ministerstwa edukacji z pytaniem (w ramach dostępu do informacji publicznej) o koszt reklam opublikowanych w ostatnim czasie w mediach na zlecenie MEN. W reklamach tych czytamy m.in. o rzekomych 16,1% podwyżkach dla nauczycieli.

Działając na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 ze zm.) zwróciliśmy się do minister Anny Zalewskiej o  udostępnienie informacji publicznej w postaci m.in.:

  • wskazania wysokości łącznych kosztów poniesionych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na publikację w środkach masowego przekazu podpisanego przez Panią Minister listu rozpoczynającego się od słów „Szanowni Rodzice i Opiekunowie, zdajemy sobie sprawę z kluczowej roli i znaczenia nauczycieli w procesie edukacji Państwa dzieci”,
  •  wskazania łącznych kosztów opublikowania w okresie od dnia 8 lutego br. do dnia 15 lutego 2019 r. na zamówienie Ministerstwa Edukacji Narodowej w środkach masowego przekazu materiałów opracowanych przez MEN lub na zlecenie MEN,
  •  kopii faktur otrzymanych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej w związku z publikacjami, o których mowa powyżej.
Podziel się na:

POWIĄZANE WPISY

22.11.2024

Wystąpienie premiera Donalda Tuska na 43. Krajowym Zjeździe Delegatów ZNP

– Muszę zacząć to spotkanie od słowa “przepraszam”. Reprezentuję państwo polskie, które przez...

Czytaj więcej

22.11.2024

Wystąpienie Minister Edukacji Barbary Nowackiej na 43. Krajowym Zjeździe Delegatów ZNP

– Musimy odbudować prestiż zawodu nauczyciela nie dlatego, że mamy takie zadanie tylko dlatego, że wymaga...

Czytaj więcej



KATEGORIE

COVID-19Edukacja włączającaFilmyInterweniujemyOgólne informacjeProtestReformyStatus zawodowyStatus zawodowy,ZniżkiZNP w mediachдопомагаємо вчителям

NAJNOWSZE WPISY