AKTUALNOŚCI
22.06.2021
List Prezesa ZNP z okazji zakończenia roku szkolnego 2020/2021
Żegnamy wyjątkowy i niezwykle trudny dla wszystkich rok szkolny. W tym czasie przez wiele miesięcy uczyliśmy się i...
Czytaj więcej →22.06.2021
Status zawodowy: Decyzja Prezydium ZG ZNP o wycofaniu przedstawicieli ZNP z prac Zespołu ds. statusu
Lekceważenie partnerów społecznych, pozorowanie konsultacji, zbyt ogólnikowe propozycje zmian, upoważniają...
Czytaj więcej →22.06.2021
Wyjaśnienie ZNP do artykułu w Dzienniku Gazecie Prawnej „Czas na porządki w karcie”, 21.06.2021
W związku z wywiadem „Czas na porządki w karcie. Czarnek: Status zawodowy nauczyciela musi ulec zmianie”...
Czytaj więcej →22.06.2021
Stanowisko Prezydium ZG ZNP ws. projektowanych zmian w nadzorze pedagogicznym
Stanowisko Prezydium Zarządu Głównego ZNP z 21 czerwca 2021 r. ws. projektowanych zmian w nadzorze pedagogicznym...
Czytaj więcej →18.06.2021
Status zawodowy: Oświadczenie ZNP o nieuczestniczeniu w rozmowach z MEiN 18.06.2021 r.
ZNP nie będzie uczestniczył w kolejnej turze rozmów z MEiN 18 czerwca w sprawie oceny pracy i odbiurokratyzowania...
Czytaj więcej →17.06.2021
Media: Komentujemy zmiany w nadzorze
Polecamy program na temat zmian w nadzorze pedagogicznym i zwiększeniu uprawnień kuratora oświaty TVN24 „Polska i...
Czytaj więcej →17.06.2021
Komunikat ZNP po rozmowach z MEiN ws. wynagrodzeń i czasu pracy nauczycieli 16.06.2021
ZNP odrzucił propozycje MEiN w zakresie wynagrodzeń i czasu pracy nauczycieli. Zaproponowaliśmy inicjatywy...
Czytaj więcej →16.06.2021
Kolejna tura rozmów w MEiN o wynagrodzeniach
16 czerwca zaplanowano kolejną turę rozmów przedstawicieli MEiN, samorządów i nauczycielskich związków...
Czytaj więcej →15.06.2021
Raport Fundacji Orange o statusie nauczycielek i nauczycieli
Polecamy raport „Między pasją a zawodem. Raport o statusie nauczycielek i nauczycieli w Polsce 2021”, który...
Czytaj więcej →Film ZNP „My w pandemii”
Prezentujemy pierwszy z cyklu filmów „ZNP przedstawia” – “My w pandemii”. To animowany film...
Czytaj więcej →