Bezpłatne szkolenia on-line dla nauczycieli i nauczycielek

Zapraszamy nauczycielki i nauczycieli, edukatorki i edukatorów oraz pracowników socjalnych do skorzystania z bezpłatnego szkolenia on-line w ramach projektu PRECOBIAS.

PRECOBIAS to realizowany ze środków Komisji Europejskiej projekt zapobiegania radykalizacji młodych ludzi w internecie poprzez zwiększenie ich świadomości dotyczącej powszechnych błędów poznawczych (Prevention of Youth Radicalisation Through Self-Awareness on Cognitive Biases) i jest skierowany do wszystkich osób pracujących z młodzieżą którzy chcą zrozumieć jak przebiega proces radykalizacji i jak można jemu przeciwdziałać.

W ramach programu zachęcamy do skorzystania z bezpłatnego szkolenia on-line realizowanego w języku polskim, które kończy się uzyskaniem certyfikatu sygnowanego przez Uniwersytet Ludwika i Maksymiliana w Monachium oraz Uniwersytet w Gandawie. 

Szkolenie on-line ma charakter indywidualny i składa się z 12-godzinnego programu, który od jego rozpoczęcia należy ukończyć w przeciągu 6 tygodni. Taki system umożliwia realizowanie kursu we własnym tempie i w dogodnym czasie. Szkolenie jest wzbogacone o nagrania wideo, materiały do czytania i quizy, dzięki którym można się dowiedzieć, jaką rolę odgrywa automatyczne myślenie w procesie radykalizacji postaw oraz jak ekstremistyczne treści internetowe mogą wywoływać błędy poznawcze. 

Kurs dostarcza kluczowych spostrzeżeń na temat radykalizacji i łączy je z ludzkim przetwarzaniem informacji, aby przedstawić procesy umysłowe, które mają miejsce, gdy ludzie są konfrontowani z ekstremistyczną propagandą w mediach społecznościowych. 

Tu można się zarejestrować na szkolenie https://mooc.precobias.eu/

PRECOBIAS to projekt współfinansowany ze środków Komisji Europejskiej w ramach Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego (Internal Security Fund – Police) realizowany przez konsorcjum europejskich partnerów: PMF z Katanii (Włochy), Uniwersytet w Gandawie (Belgia), Instytut Praw Człowieka (Słowacja), Uniwersytet Ludwika i Maksymiliana w Monachium (Niemcy), Fundacja Subiektywne Wartości (Węgry) oraz Fundacja Instytut Bezpieczeństwa Społecznego (Polska). 

Więcej o projekcie https://www.precobias.eu/pl/

W Polsce projekt wspierają: Związek Nauczycielstwa Polskiego, Głos Nauczycielski, Komitet Dialogu Społecznego KIG, Centrum Analiz Międzynarodowego Instytutu Społeczeństwa Obywatelskiego. 

Podziel się na:

POWIĄZANE WPISY

25.07.2024

Zaproszenie do składania ofert na usługi w ramach projektu „Dialog PLUS – wzmocnienie potencjału partnerów społecznych w procesie monitorowania i stanowienia prawa”

ZAPYTANIE OFERTOWE NR ZNP/02/2024/DP/4.3 W związku z realizacją projektu pn: „Dialog PLUS – wzmocnienie...

Czytaj więcej

23.07.2024

Zaproszenie do składania ofert na usługi szkoleniowe w ramach projektu „Dialog PLUS – wzmocnienie potencjału partnerów społecznych w procesie monitorowania i stanowienia prawa”

ZAPYTANIE OFERTOWE NR ZNP/01/2024/DP/4.3 W związku z realizacją projektu pn: „Dialog PLUS – wzmocnienie...

Czytaj więcej



KATEGORIE

COVID-19Edukacja włączającaFilmyInterweniujemyOgólne informacjeProtestReformyStatus zawodowyStatus zawodowy,ZniżkiZNP w mediachдопомагаємо вчителям

NAJNOWSZE WPISY

27.05.2024

Nauczyciel Roku 2024 i Nauczyciel Jutr@. Można już zgłaszać kandydatów!
Czytaj więcej

13.12.2022

Edukacja jest najważniejsza – nasze rekomendacje
Czytaj więcej

25.07.2024

Zaproszenie do składania ofert na usługi w ramach projektu „Dialog PLUS – wzmocnienie potencjału partnerów społecznych w procesie monitorowania i stanowienia prawa”
Czytaj więcej

23.07.2024

Zaproszenie do składania ofert na usługi szkoleniowe w ramach projektu „Dialog PLUS – wzmocnienie potencjału partnerów społecznych w procesie monitorowania i stanowienia prawa”
Czytaj więcej

18.07.2024

Nauczyciele klas I-III otrzymają laptopy. Wnioskował o to ZNP!
Czytaj więcej

17.07.2024

VIDEO: Pierwsze spotkanie grupy roboczej ds. kwalifikacji, kształcenia i doskonalenia nauczycieli
Czytaj więcej

17.07.2024

VIDEO: Pierwsze spotkanie grupy roboczej ds. awansu i oceny pracy nauczycieli
Czytaj więcej