Głos: Nowa ocena testowana (na nauczycielach)

Polecamy najnowszy numer Głosu Nauczycielskiego nr 44-45 z 7 listopada br.

Temat z okładki: Nauczycielu, dyrektorze, uważasz, że nowe zasady oceny pracy są wadliwe i niekorzystne? W Sejmie leży poselski projekt, który wycofuje nowe przepisy i przywraca poprzednią formułę oceny. Trzeba go tylko uchwalić… MEN sprzeciwia się temu i broni nowych zasad oceniania. Resort chce „przetestować” je na nauczycielach i ewentualnie później rozmawiać o korektach przepisów. Tymczasem 91 proc. nauczycieli w ankiecie ZNP nie poparło nowej oceny pracy!

Oprócz tego w numerze:

■ WYWIAD. Jak się zostaje Superbelfrem? Wyjaśnia to Jacek Ścibor, założyciel grupy Superbelfrzy RP.

■ JEST PROBLEM. Szkoła jest łatwym łupem dla polityków? Mówi o tym dr Tomasz Słupik, politolog.

■ RELACJE Z RODZICAMI. Jak asertywnie odmawiać – ciąg dalszy poradnika dla nauczycieli.

■ PSYCHOLOGIA. Syndrom FOMO – epidemia lęku przed wypadnięciem z obiegu.

■ EDUKACJA. Jakub Niewiński, polonista, o patriotyzmie, który przekracza granice.

■ PSYCHOTERAPIA W SZKOLE. Trening uważności (mindfulness) dla ucznia i nauczyciela.

■ BLIŻEJ PRAWA. Ochrona związkowa po złożeniu sprzeciwu od kary porządkowej;

Wszystko o urlopie zdrowotnym – cz. II;

Praca zdalna dla pracownika administracji i obsługi – kiedy jest możliwa?

Polecamy

EWYDANIE

Prenumeratę: tel. (22) 318-92-60.

Podziel się na:

POWIĄZANE WPISY

28.05.2025

MEN powoła grupę roboczą ds. godzin nadliczbowych

Ministerstwo Edukacji Narodowej zwołało Zespół ds. pragmatyki zawodowej nauczycieli, który ma wypracować sposób...

Czytaj więcej

28.05.2025

Zaproszenie do składania ofert na usługi doradcze w zakresie badań społecznych -ZAPYTANIE OFERTOWE NR ZNP/02/2025/SIP/4.3

W związku z realizacją projektu pn: „Społeczny Inspektor Pracy SIP – gwarancją przestrzegania praw...

Czytaj więcej



KATEGORIE

COVID-19Edukacja włączającaFilmyInterweniujemyOgólne informacjeProtestReformyStatus zawodowyStatus zawodowy,ZniżkiZNP w mediachдопомагаємо вчителям

NAJNOWSZE WPISY