Głos: 500 zł od MEN. Dla kogo ten program?

Do 7 grudnia br. nauczyciele mogą kupować sprzęt do zdalnych lekcji i liczyć, że państwo zrefunduje im do 500 zł wartości zakupów. Więcej nie otrzymają, ponieważ – jak przyznał wiceszef MEN – we wrześniu br. były podwyżki. O programie MEN i jego brakach – w Głosie Nauczycielskim nr 48-49 z 25 listopada – 2 grudnia br. Oprócz tego w numerze:

■ UWAGA! Minister Czarnek zapowiada podwyższenie pensum!

■ PANDEMIA. Dr Franciszek Rakowski: W sierpniu nas nie posłuchano

■ ZAWÓD NAUCZYCIEL. Natalia Zakrzewska: Praca daje mi radość

■ O GŁOSIE W GŁOSIE. Nowy cykl dla pracujących głosem

■ SPRAWDZAM! Czy ocenianie kształtujące jest OK?

■ BLIŻEJ PRAWA: Casus. Odprawa dla nauczyciela a ustanie stosunku pracy; Przesłanki do nawiązania umowy o pracę; Wynagrodzenie – sprawdź, czy zostało prawidłowo ustalone.

Polecamy EWYDANIE (TUTAJ) i prenumeratę. Zamów prenumeratę Głosu w redakcji:

[email protected] lub [email protected]

telefonicznie tel. (22) 318-92-60, faks (22) 318-92-61

 

Polecamy! W numerze 48-49/2020 Głosu:

  • Pełnym głosem. Pokazówka
  • Felieton. Kocham pana, panie władzo
  • Pandemia. Premier otwiera galerie handlowe, szkoły zamknięte co najmniej do 18 stycznia
  • Sejm zmienił przepisy dyscyplinarne w Karcie Nauczyciela. Ustawa w Senacie
  • Minister Czarnek zapowiada podwyższenie nauczycielom pensum!
  • Wyższe pensum to więcej pracy bez godnego wynagrodzenia i bezrobocie dla wielu
  • Wywiad tygodnia. Nasze prognozy się sprawdzają. W sierpniu nas nie posłuchano i wszystkich wysłano do szkół po wakacjach
  • PAN: W nowej strategii testowania należy badać m.in. nauczycieli
  • Egzaminy w 2021 r. na wyjątkowych zasadach. Co się zmieni?
  • Promocja. Wysokość wpłat do PPK zależy od uczestnika tego programu
  • Nauczyciele mają sami finansować zdalną edukację, bo dostali podwyżki?
  • Felieton. Pandemiczne egzaminy próbne
  • Cała armia artystów pozostaje bez pracy, ale należy pomagać z głową
  • Dyrektor szkoły podstawowej: ciągle nie wiemy, czy uczeń ma obowiązek włączania kamery i mikrofonu
  • Diagnosta pedagogiczny: część uczniów została systemowo wykluczona Skazani na porażkę?
  • Felieton. Zostań harcerzem albo naucz się sam
  • Felieton. Wyższa Szkoła Kreatywności
  • Dawcą krwi jestem od dwóch lat. Żyjemy w czasach, w których należy sobie pomagać
  • Opieka psychiatryczna nad dziećmi i młodzieżą w kryzysie. Minister zdrowia obiecuje zmianę strategii
  • Co to znaczy być Polakiem w południowej Brazylii
  • O głosie w Głosie. Cykl dla zachrypniętych nauczycieli
  • Sprawdzam! Edukacja oparta na dowodach
  • Awans zawodowy. Na gorąco – poawansowe refleksje nauczycieli…
  • Awans zawodowy. Kontraktowy rozpoczyna staż – krok po kroku
  • Pożeracze Smutków – to już finał naszego projektu. A jak się zaczęło?
  • Casus. Warunki konieczne do przyznania odpraw i wcześniejszej nagrody jubileuszowej
  • Pytania do eksperta. Czas trwania zajęć nauczyciela wspomagającego
Podziel się na:

POWIĄZANE WPISY

Interwencja ZNP ws. skutków rezygnacji z nauczania przedmiotu historia i teraźniejszość

Związek Nauczycielstwa Polskiego wystosował do Ministerstwa Edukacji Narodowej list dotyczący skutków rezygnacji z...

Czytaj więcej

15.04.2024

Postulaty ZNP do rewizji KPO – laptopy dla nauczycieli

ZNP zwrócił się – w ramach trwającej rewizji Krajowego Planu Odbudowy – do Ministerstwa Funduszy i...

Czytaj więcej



KATEGORIE

COVID-19Edukacja włączającaFilmyInterweniujemyOgólne informacjeProtestReformyStatus zawodowyStatus zawodowy,ZniżkiZNP w mediachдопомагаємо вчителям

NAJNOWSZE WPISY

13.12.2022

Edukacja jest najważniejsza – nasze rekomendacje
Czytaj więcej

16.04.2024

Interwencja ZNP ws. skutków rezygnacji z nauczania przedmiotu historia i teraźniejszość
Czytaj więcej

15.04.2024

Postulaty ZNP do rewizji KPO – laptopy dla nauczycieli
Czytaj więcej

08.04.2024

Zmarł Kol. Roman Witkowski
Czytaj więcej

05.04.2024

Wybory samorządowe 2024
Czytaj więcej

04.04.2024

XXXIII Mistrzostwa Polski Nauczycieli i Pracowników Oświaty w Tenisie Stołowym oraz XXII Drużynowe Mistrzostwa Polski
Czytaj więcej