Głos: Kolejna antyreforma w oświacie. STOP!

Temat z okładki: Kolejna antyreforma w oświacie. STOP!
Pod hasłem „Edukacja dla wszystkich” MEiN przygotowuje rewolucję w kształceniu uczniów ze specjalnymi potrzebami. Zmiany czekają nie tylko szkoły specjalne i poradnie, ale cały system oświaty. ZNP ostrzega: Skutki mogą być katastrofalne! Resort uspokaja, ale to tylko słowa… Więcej w Głosie Nauczycielskim nr 9-10 z 3-10 marca br.

Oprócz tego w numerze:
■ PANDEMIA. Rząd daje i odbiera. Galimatias ze szczepionkami.
■ NIE MA PODWYŻEK. A nauczyciele coraz ubożsi!
■ SIEĆ KURCZY SIĘ. Likwidacje szkół – władzy to nie przeszkadza.
■ WIRUS. Prof. Joanna Zajkowska: Co wiemy o nowych mutacjach?
■ SZCZEPIENIA. Dr n. med. Sylwia Serafińska o objawach niepożądanych.
■ EDUKACJA I DOWODY. Celowa praktyka drogą do biegłości
■ PORADNIK. Dyrektor na awansowej ścieżce.
■ BLIŻEJ PRAWA: Mianowanie i stopień specjalizacji z mocy prawa; Pozostawanie w stosunku pracy bez świadczenia pracy; Konflikt między pracodawcą a pracownikiem.

W numerze 9-10/2021:

  • Pełnym głosem. Włączyć stop. Pięć powodów
  • Felieton. Studniówka na Piotrkowskiej
  • Chaos w szczepieniach nauczycieli. Rządowi eksperci chcą je wstrzymać
  • Na Warmii i Mazurach klasy I-III wracają do e-nauki. Inne regiony na celowniku
  • Włączanie totalne. Kolejna antyreforma na horyzoncie. ZNP: Skutki mogą być katastrofalne
  • Związek daje gwarancję, że nie zostaniesz sam czy sama z problemami
  • Felieton. Zebranie z wychowawcą online
  • ZNP domaga się 10-proc. podwyżki, zamiast zamrożenia wynagrodzeń w 2021 r.
  • OGŁOSZENIE. Co oferują Pracownicze Plany Kapitałowe i dlaczego oszczędzanie w nich po prostu się opłaca?
  • Zdalne nauczanie pokazuje jakość relacji między uczniem a nauczycielem i grupą
  • Eksperci: Edukacja zdalna mało skuteczna. Pilnie potrzebne programy naprawcze
  • Kiedyś PiS protestowało, gdy likwidowano szkoły. Dziś rządzącym to nie przeszkadza…
  • Immunolog: Uczestniczymy w wielkim wyścigu – szczepmy się!
  • Jesteśmy „specjalni”, bo tu pracują specjaliści, innymi metodami, technikami, inne mamy podejście
  • Integracja działa na innej zasadzie niż włączanie ucznia niepełnosprawnego do klasy ogólnodostępnej
  • Latowicz. Skonfliktowana z nauczycielami dyrektor pakuje walizki
  • Specjalista: Objawy poszczepienne mogą przypominać COVID-19. To naturalne zjawisko
  • Galaktyka Kobiet – wydarzenie online, 8 marca, godz.18
  • SIP-owiec pracuje społecznie, ale jego praca wymaga dużego poświęcenia i pochłania wiele czasu
  • Od A do Z. Nauczanie oparte na dowodach (4). C – Celowa praktyka drogą do biegłości
  • Przyniosłam covid ze szkoły do domu. Dlatego postanowiłam, że zaszczepię się każdą szczepionką
  • Każdy dodatkowy tydzień czy miesiąc nauki mógłby uratować wyniki tegorocznych matur
  • Felieton.Widmo dyscyplinarki
  • Po miesiącach zdalnej edukacji pojawiają się problemy zdrowotne, już słychać o kłopotach ze wzrokiem czy kręgosłupem
  • Awans zawodowy. Dyrektor na awansowej ścieżce
  • Casus. Mianowanie i stopień specjalizacji z mocy prawa
  • Pytania do eksperta. Łączenie urlopu z pracą

POLECAMY:

Zamów prenumeratę Głosu w redakcji:

[email protected] lub [email protected]

lub telefonicznie tel. (22) 318-92-60, faks (22) 318-92-61

Podziel się na:

POWIĄZANE WPISY

28.05.2025

MEN powoła grupę roboczą ds. godzin nadliczbowych

Ministerstwo Edukacji Narodowej zwołało Zespół ds. pragmatyki zawodowej nauczycieli, który ma wypracować sposób...

Czytaj więcej

28.05.2025

Zaproszenie do składania ofert na usługi doradcze w zakresie badań społecznych -ZAPYTANIE OFERTOWE NR ZNP/02/2025/SIP/4.3

W związku z realizacją projektu pn: „Społeczny Inspektor Pracy SIP – gwarancją przestrzegania praw...

Czytaj więcej



KATEGORIE

COVID-19Edukacja włączającaFilmyInterweniujemyOgólne informacjeProtestReformyStatus zawodowyStatus zawodowy,ZniżkiZNP w mediachдопомагаємо вчителям

NAJNOWSZE WPISY