Głos: Kolejna antyreforma w oświacie. STOP!

Temat z okładki: Kolejna antyreforma w oświacie. STOP!
Pod hasłem „Edukacja dla wszystkich” MEiN przygotowuje rewolucję w kształceniu uczniów ze specjalnymi potrzebami. Zmiany czekają nie tylko szkoły specjalne i poradnie, ale cały system oświaty. ZNP ostrzega: Skutki mogą być katastrofalne! Resort uspokaja, ale to tylko słowa… Więcej w Głosie Nauczycielskim nr 9-10 z 3-10 marca br.

Oprócz tego w numerze:
■ PANDEMIA. Rząd daje i odbiera. Galimatias ze szczepionkami.
■ NIE MA PODWYŻEK. A nauczyciele coraz ubożsi!
■ SIEĆ KURCZY SIĘ. Likwidacje szkół – władzy to nie przeszkadza.
■ WIRUS. Prof. Joanna Zajkowska: Co wiemy o nowych mutacjach?
■ SZCZEPIENIA. Dr n. med. Sylwia Serafińska o objawach niepożądanych.
■ EDUKACJA I DOWODY. Celowa praktyka drogą do biegłości
■ PORADNIK. Dyrektor na awansowej ścieżce.
■ BLIŻEJ PRAWA: Mianowanie i stopień specjalizacji z mocy prawa; Pozostawanie w stosunku pracy bez świadczenia pracy; Konflikt między pracodawcą a pracownikiem.

W numerze 9-10/2021:

  • Pełnym głosem. Włączyć stop. Pięć powodów
  • Felieton. Studniówka na Piotrkowskiej
  • Chaos w szczepieniach nauczycieli. Rządowi eksperci chcą je wstrzymać
  • Na Warmii i Mazurach klasy I-III wracają do e-nauki. Inne regiony na celowniku
  • Włączanie totalne. Kolejna antyreforma na horyzoncie. ZNP: Skutki mogą być katastrofalne
  • Związek daje gwarancję, że nie zostaniesz sam czy sama z problemami
  • Felieton. Zebranie z wychowawcą online
  • ZNP domaga się 10-proc. podwyżki, zamiast zamrożenia wynagrodzeń w 2021 r.
  • OGŁOSZENIE. Co oferują Pracownicze Plany Kapitałowe i dlaczego oszczędzanie w nich po prostu się opłaca?
  • Zdalne nauczanie pokazuje jakość relacji między uczniem a nauczycielem i grupą
  • Eksperci: Edukacja zdalna mało skuteczna. Pilnie potrzebne programy naprawcze
  • Kiedyś PiS protestowało, gdy likwidowano szkoły. Dziś rządzącym to nie przeszkadza…
  • Immunolog: Uczestniczymy w wielkim wyścigu – szczepmy się!
  • Jesteśmy „specjalni”, bo tu pracują specjaliści, innymi metodami, technikami, inne mamy podejście
  • Integracja działa na innej zasadzie niż włączanie ucznia niepełnosprawnego do klasy ogólnodostępnej
  • Latowicz. Skonfliktowana z nauczycielami dyrektor pakuje walizki
  • Specjalista: Objawy poszczepienne mogą przypominać COVID-19. To naturalne zjawisko
  • Galaktyka Kobiet – wydarzenie online, 8 marca, godz.18
  • SIP-owiec pracuje społecznie, ale jego praca wymaga dużego poświęcenia i pochłania wiele czasu
  • Od A do Z. Nauczanie oparte na dowodach (4). C – Celowa praktyka drogą do biegłości
  • Przyniosłam covid ze szkoły do domu. Dlatego postanowiłam, że zaszczepię się każdą szczepionką
  • Każdy dodatkowy tydzień czy miesiąc nauki mógłby uratować wyniki tegorocznych matur
  • Felieton.Widmo dyscyplinarki
  • Po miesiącach zdalnej edukacji pojawiają się problemy zdrowotne, już słychać o kłopotach ze wzrokiem czy kręgosłupem
  • Awans zawodowy. Dyrektor na awansowej ścieżce
  • Casus. Mianowanie i stopień specjalizacji z mocy prawa
  • Pytania do eksperta. Łączenie urlopu z pracą

POLECAMY:

Zamów prenumeratę Głosu w redakcji:

[email protected] lub [email protected]

lub telefonicznie tel. (22) 318-92-60, faks (22) 318-92-61

Podziel się na:

POWIĄZANE WPISY

12.12.2024

Wideo: Podsumowanie prac Zespołu ds. pragmatyki zawodowej nauczycieli w MEN

12 grudnia 2024 roku odbyło się w Ministerstwie Edukacji Narodowej podsumowanie półrocznej pracy Zespołu ds....

Czytaj więcej

11.12.2024

Briefing prasowy ZNP po podsumowaniu rozmów z MEN ws. pragmatyki zawodowej nauczycieli

W czwartek, 12 grudnia o godz. 11:00 rozpocznie się w Ministerstwie Edukacji Narodowej podsumowanie półrocznych prac...

Czytaj więcej



KATEGORIE

COVID-19Edukacja włączającaFilmyInterweniujemyOgólne informacjeProtestReformyStatus zawodowyStatus zawodowy,ZniżkiZNP w mediachдопомагаємо вчителям

NAJNOWSZE WPISY