Głos: Ruszyły szczepienia nauczycieli. Będzie bezpieczniej?

Musiało minąć półtora miesiąca od zaszczepienia w Polsce pierwszej osoby, by rząd wreszcie uruchomił specjalny program mający zabezpieczyć nauczycieli przed koronawirusem. Bez szczepień nie ma co myśleć o powrocie uczniów do szkół na stałe. Akcja ruszyła, ale budzi wiele emocji, m.in. ze względu na pominięcie nauczycieli 65+ oraz pracowników administracji i obsługi – pisze Głos Nauczycielski w nr 7-8 z 17-24 lutego br.
Oprócz tego w numerze:
■ WYWIAD. Prezes ZNP: Chcemy szczepionek dla wszystkich pracowników oświaty.
■ SZCZEPIENIA. Co wiemy o szczepionce AstraZeneca?
■ ZDROWIE. Prof. Maria Gańczak: Lepiej szczepić się teraz niż czekać.
■ NASZE SPRAWY. Ratujmy biblioteki pedagogiczne!
■ KONTROWERSJE. Włączanie totalne. Wyrok na szkoły specjalne?
■ O GŁOSIE W GŁOSIE. Problemy dotyczące fonacji (poradnik).
■ BLIŻEJ PRAWA: Ochrona nauczycielskiej umowy o pracę; Świadczenie rehabilitacyjne przedłużeniem zwolnienia chorobowego; Okres zawieszenia zajęć a „trzynastka”.

W numerze 7-8/2021:

  • Pełnym głosem. Niemożliwe? A jednak!
  • Felieton. Można zwariować
  • Lockdown w szkołach do końca lutego. Rząd „odmrozi” oświatę, gdy zaszczepi nauczycieli?
  • Ruszyły szczepienia nauczycieli. Pierwsza dawka do 10 marca br.
  • Wywiad tygodnia. Chcemy szczepionek dostępnych dla wszystkich pracowników oświaty
  • Stawki wynagrodzenia zasadniczego – MEiN nie przewiduje podwyżek
  • Felieton. Metodyka nauczania online
  • Książka z call center? Okręg Łódzki ZNP broni 18 filii bibliotek pedagogicznych zagrożonych likwidacją
  • OGŁOSZENIE. Pracownicze Plany Kapitałowe dla oświaty
  • Nowy model kształcenia osób z niepełnosprawnościami. Co by na to powiedziała Maria Grzegorzewska?
  • Nauczyciele w Auschwitz. Więzieni i mordowani za tajne nauczanie, za to, że byli wierni swej misji
  • AstraZeneca dla nauczycieli. Co wiemy o szczepionce?
  • Przed nami trzecia fala pandemii: śmiertelność brytyjskiego wariantu jest wyższa o 35 proc., nie powinniśmy luzować obostrzeń
  • Przepływ informacji jest problemem. Jeśli nie włączę radia w samochodzie, to nic nie wiem
  • Felieton. Nocne z uczniami rozmowy
  • Jak rozpoznawać, jak reagować? Wpływ radykalnych treści i dezinformacji w internecie na młodzież
  • Raport NIK o szkołach specjalnych: co działa, a co trzeba poprawić
  • Kołobrzeg: Jesteśmy już po pierwszej dawce
  • O głosie w Głosie. Cykl d. la zachrypniętych nauczycieli (4). Fonacja – mamy problem
  • Na rozwiązanie czekają problemy ważne dla mieszkańców obszarów peryferyjnych, popegeerowskich wsi i slumsów
  • Od A do Z. Nauczanie oparte na dowodach (3). B – Błądzenie a poczucie skuteczności
  • Lewica czy prawica, czyli co młodzi mają w genach?
  • Papcio Chmiel odznaczony pośmiertnie Orderem Orła Białego. Pożegnanie twórcy kultowych komiksów
  • Awans zawodowy. Jak być dobrym opiekunem stażu?
  • We wtorek 9 lutego obchodziliśmy Dzień Bezpiecznego Internetu
  • Casus. Możliwość, termin i sposób rozwiązania umowy o pracę z nauczycielem
  • Kadry w oświacie. Dodatkowe roczne wynagrodzenie

POLECAMY:

Zamów prenumeratę Głosu w redakcji:

[email protected] lub [email protected]

lub telefonicznie tel. (22) 318-92-60, faks (22) 318-92-61

Podziel się na:

POWIĄZANE WPISY

12.12.2024

Wideo: Podsumowanie prac Zespołu ds. pragmatyki zawodowej nauczycieli w MEN

12 grudnia 2024 roku odbyło się w Ministerstwie Edukacji Narodowej podsumowanie półrocznej pracy Zespołu ds....

Czytaj więcej

11.12.2024

Briefing prasowy ZNP po podsumowaniu rozmów z MEN ws. pragmatyki zawodowej nauczycieli

W czwartek, 12 grudnia o godz. 11:00 rozpocznie się w Ministerstwie Edukacji Narodowej podsumowanie półrocznych prac...

Czytaj więcej



KATEGORIE

COVID-19Edukacja włączającaFilmyInterweniujemyOgólne informacjeProtestReformyStatus zawodowyStatus zawodowy,ZniżkiZNP w mediachдопомагаємо вчителям

NAJNOWSZE WPISY